Papatya0605 Kubrakarakas ceren düşünüyoruz ama yanına anlamlı ve uyan isim bulamıyoruz önerileri beklerimm:)
Papatya0605 Kubrakarakas sade güzel bencede ama ilk kızımızın adı zeren lina ya yanına bi isim olmalı diye düşünüyorum eşimde sade olabilir aslında dedi ama bence ikili olsun da bulamıyorum asla eşim cerensu diyor ama o da pelinsu gibi :)
ikiponcik_annesi Kubrakarakas valla benim ilkini ben koyduğum için eşim bunda tutturdu ben koyucam diye önerdiğim isimlere bile oralı olmuyo niye o söylicek ben olur yada olmaz diycem illa fikir ondan çıkacak yani 🤦♀️