Kubrakarakas Benim doğumuma tam 50 gün var olarak gözüküyor ama aralığın sonunda doğumum olur diye düşünüyorum bebeğimin cinsiyeti kız ismini de elif hafsa koyacağız eşimle ortak karar verdik pekii sizin isimler nelerdir 🥰🌸
Pandayavrusu13 Kubrakarakas Bizimde son 70 bizde eşimle beraber ortak karar aldık Elif Hüsna koyucaz isminj🥰
Srhtzlyh Kubrakarakas bizim ismimizde elif🐣 ramazan ayında eşime Kuran okumayı öğretiyordum. Cüzde harfleri ezberlemeye çalışırken “elif ne güzel isim demi” dedi. Bende eğer ilerde nasip olurda bir kızımız olursa elif koyarız bizde dedim😊 bu olayın üstünden çok geçmedi hamile olduğumu öğrendim. Cinsiyeti öğrendik yine alternatif isimler baktık ama hiçbiri bu kadar içimize sinmedi
Pandayavrusu13 Kubrakarakas evet canım hüsna eşimin rahmetli annesinin ismi çok küçükken annesini kaybetmiş çok istedi bende kırmadım 🌺🌸