ozem günaydın hamis arkadaşlar 30+5 de bebeğim 1300 gr çıktı doktor kilo almamız lazım dedi iki hafta geriden geliyor kaşar peynir ve köfte yicez dedi bunun dışında sizin önerebileceğiniz kilo aldıran yiyecekler neler?
edaelifokmn Pekmez, muz, et, tavuk, balık, yoğurt, kefir, meyve, yumurta, ceviz, bulgur pilavı, mercimek, nohut, ıspanak, brokoli aklıma gelenler bunlar canım
maslan Benim bebeğim 2 hafta onde. Duzenli yediklerim: kuruyemis (ceviz badem findik) hergun 1 yumurta, kuzu eti, ev yogurdu. (Manda+inek karistirdim bi sure, simdi 2 hafta onde oldugu ortaya cikinca mandayi biraktim :) )