29+1 hamile iken bebeğim 23+4 ile uyumluydu ciddi gelişim geriliği vardı ve daha fazla riske atmamak için 520 gram iken doğumu gerçekleştirdim ve suan konya meram tıp fakültesinde kuvezde kalıyor sizden ricam bize bol dua edermisiniz kızımın hayata tutunması için 🙏
Üstelik Dünya Prematüre gününden 1 gün önce doğdu 🙏
O benim minik Mucizem ♥️