Minik05 7 de uyandım 7 den beri küçük tuvaletim var bi türlü bosalmiyo. Bide çok baskı var sürekli tuvaletteyim az az geliyor tuvaletim. Bazıları sancı çekmeden suyu gelmedn açılması fln oluyormuş evde dogurmakdn korkuyorum ya . Ne bu enfeksiyonmu ki
Mucizemmm07 Minik05 bi sıkıntı olabilir de olmayabilir de onun için acile git bence hersey olabilir sonuçta tedbirini alırsın için ferahlar sıkıntı yoksada
esloka Minik05 boyle doğum olmaz kendi başına doğurmak zaten cok güçtür on görülen süre 10 12 saattir düzenli şancı olması baş belırtıdır ki o sancılar da az değildir zaten evde değil hastaneye gitmeye çalışırsın o şancı evde durutöaz pek
esloka Minik05 garın kontrolün varmis bugün gidecek bir durum yok acil durumlar suyum gelmesı kanama olması ve düzenli sıklaşan ağrı olması 5 dk da bir giren ağrı mesela boyle tuvaletim geldi altta ağrı var doğum günü birşey değildir bu artık olması gereken ağrılar
Mucizemmm07 Minik05 bebek baskı yaptığı için idrar varmış gibi oluyo doğum pozisyonu alınca başlarıyla ittiriyolar vajinaya sürekli bende de çok oluyo normal dedi doktor doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum
E_A1121 Minik05 canım hamileyken böyle birşey yasamadım ama enfeksiyon oldugunda yada ben üşüttüğümde cok oluyor o tuvalette rahatlayamama durumu ama diyorum ya hamileyken hiç yasamadım üşütmüş olabilirmisin ayaklarını sıkı giyip kendini biraz ısıt bakalım rahatlatıcakmı seni tam sundan dır ya da sunu yapta diyemiyorum😔
E_A1121 Minik05 sıcak su yapıp ayakarımı sokarım ben öyle oldugumda ayak tabanından ısınmak rahatlatıyordu beni belki sanada fayda eder dene istersen
Minik05 esloka işte ben burda çok yazı okudum suyu sancısı gelmeden açılması olup hemen doğuma alınanlar. Blmiyorum tecrubesizm 🤦♀️ Evdemi doguracam acaba fırt diye gelirimi fln düşünüp duruyorum😳
esloka Minik05 doğum muhakkak belirti verir arkadaşımın habersiz 8 cm açılmış mesela suyu geldi gitti doğurdu yani kan su ağrı illaki oluyor hic habersiz kaka sanıp ay çocuk cikti diyeni hic duymadım