Kızlar selam ben alsancakta tanıyanlar vardır Dr.Sumeyra Tatar hanıma gidiyorum gebeligimin 3.haftasindan beri ve aşırı derecede memnunum. Düşük yaptığım itibarenden beri kontrolü altındayım cok şükür oglumla 32.haftayi bitirmek uzereyim. Doktorumun her hastaneyle anlaşması var fakat bize can hastanesini önerdi ebe kadrosu acısından ve temizlik hijyen acısından. Biz de kararsız kaldım tecrübeli annelerim varmı acaba yakın zamanda covid döneminde orda doğum yapan nasıl bir hastane ilgi alaka da çok önemli tabiki bebegimi emanet edeceğim sonuçta 😊🌸♥️