Zeyyakup Kızlar merhaba 7+3 oldum. Doktor randevum var bugün kahverengi lekelenmem vardı doktor eğer leke bebeğe zarar vermediyse kalp atışları duyacağız demişti 4 haftalık iken inşallah kalp atışları duyarım bugün dua edin 🌸🌺♥️🙏