Aysen1 24+5 günlük olduk aşırı göbeğimde kaşıntı var büyüdüğü için diyorlar krem sürüyorum başka öneriniz var mı?
Haticeyuce31 Aysen1 evet canim buyudugu için bide kimisinde çatlak olacagi zaman olurmuş gibegini hep nemli tut bide krem baska bi çözümü yok çünkü büyümeye devam ettikçe oyle kaşınıyor hep 🤷♀️
RuveydaYasin Bende aynısını 2 gündür yaşıyorum merak ediyordum neden diye burada buldum cevabını ☺️ 13+3 benimde 🙈