Bende 10+1 oldum bugün. ayın 22 sinde kontrolüm var ikili tarama için. Lütfen dua edin benim için kızlar iki kaybım var 2 yıllık evliyim . Çocuğum yok ikinci kaybımı ikili tarama testi için kontrole gittiğimde akrania olduğunu öğrendik ve kaybettim o yüzden bu testin korkuyorum. Allah’ın izniyle bu testti sağlıkla geçseydik biraz olsun endişelerim korkularım azalacaktır. Rabbim hepimize yavrularımıza sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 anne olmak isteyen her Kadına da bu duyguyu nasip etsin amin 🙏