Gamzeee60 Bugün doğurdum çok şükür kızlar normal oldu şuanda yanımda mışıl mışıl uyuyor annesinin paşası eve geçince detaylı anlatacağım tabiki 40 haftayı beklemişim bu yazı için ☺️🥰