Tekirdağ araştırma hastanesindr doğum yapan varmı yada yapmayı düşünen mümkünse yazabilir mi buraya ben 31+1 im doktorum Mehmet baki Şentürk doktordan memnunum aslında ama hastanenin devlet oluşu birazda buraya yabancı olmam kafamı karıştırdı normalde samsundan geldik buraya ordaki devlet özel gibiydi burdakiler bilmiyorum tecrübesi olan varmı #tekirdağ