Sisi kuzenimin bebeğinde vardı ve yanlış hatırlamıyorsam geç kalınmıştı 8-9 aylık vardı bi cihaz taktılar böyle Demir gibi bi aparat tam net hatırlamıyorum belli bi süre kaldı şuan gayet sağlıklı yürüyor koşuyor hiçbir sıkıntı Yok sizin erken farkedilmiş çift bez bağlıyorsunuz ve geçiyor genelde geçmiş olsun