Sağlıcakla gelir inşallah bende 37+6 sabah kontrele gidecem bakalım bu sefer catı muanesı yapar inaşşah gecen hafta 37 de gittim nts de agrım cıkmadıgınıcın yapamdı ama inanılmaz bir bel agrısı yürğtmüyor yatırmıyordu kasıklarımda agdet agrısı gıbı agrı oluyordu ama gectı sımdı ara ara nadır kasıklarımda agrı oluyor bebiş de bende bugun cok fazla hareketlıyız ınanılmaz enerjıgız normalde halsız ve yorgun olurdum bebek asagı ınmıs ama bakalım