Ben yapmadım ama benimde rahim şekil bozukluğundan dolayı riskim var doktorum 11 haftamda kontrol etti şuanlık iyi bi sıkıntı yok ara ara kontrol ederiz yine dedi gerekmiyorsa hemen yapmaya biliyo ama kontrol ediyo ve duyumlarıma göre çok basit bi operasyonmuş endişe etmene gerek yok