Selamün Aleykum herkes kızlarrr 💃💃
Burada bu postu acmayı herkes kadar bende istiyordumm🙂ve sonunda Rabbim nasip etti elhamdülillah 🤲simdi geciyorum doğum hikayemeee 💃
Bu benim ikinci melegim ilkini 2 aylikken düsük yaptim tam sa kalp atışını duymaya gidicegim gün 🥺 o annesini cennette bekliyo insaAllah 🤲Gelelim ikinci miniğime adetime 4 5 gün vardı ama icimde bi his gittim test aldim yaptim silik cıktı ertesi gün kan vermeye gittim tabi esimin haberi yok kan degerime gore gebeydim ama doktor daha yeni oldugu icin takipte kalcaz dedi neyse esime ikinci gunu soyledim supriz yapmaj icin falann uzatmayayim 😁kalp atisini duyduk elhamdulillah sonra cinsiyet zamani geldi 12 haftalikken erkek dediler sonra ankarada sehir hastanesine gitmistim oradaki doktor kız dedi 20 haftalikken ee her insanin kalbinde illaki bisey olur tabiki saglikli olsun deriz ama bi yanimizda kiz erkek isteriz bende 2 aylikken ruyamda gormustum kiz diye bidaha da hic bi doktora sormadim zaten kizmis diye 😁neyse herseyini tamamladim bebegimin hep pembis pembis falan. 37. Haftadan itibaren artık gelsin istiyordum çünkü çok yorulmustum artık ağırlaşmıstim agrilarim artiyordu araştirmaya başladım dogumu kolaylastiran neler var diye envayi cesit sey cikti karsima isde plates yuruyus squat falan son bi kac gun merdiven inip cikmaya başladım bol bol hurma yedim günde bi tane adaçayı içtim tabiki ebelere sorarak yaptım 🥳her gun aha bugun geldi aha bugun geldi diye diye 38+4 de gece uyanmistim sabah namazina 20 dakika falan vardi kalkayim da hem teheccut kilayim hemde namaza az kalmis diye dusunerek kalkip lavaboya gittim. Birde ne göreyim nişanım gelmiş 😱hem mutluyum hem tedirgin nasil dogurucam normal olucak ama tansiyon sıkıntım vardı surekli dusuyordu acaba dogumda düserse beni seseryana alirlar mi bu korku vardi hep icimde neyse sabah oldu esim okula gidicek dedim gec kalma galiba bugun geliyo kızımız oda yazik yok bugunde gelmez o leke gecende gelmisti diyo🤣neyse ben annemi aradim nnnem geldi sagolsun evimi falan toparladi supurdu hastaneye gidelim dediler ben yok diyorum ama sanci cekiyorum sanci geldikce petekten tutup çömelme hareketi falan yapiyorum sonra öglen 3 gibi acilden giris yaptirdik ebeler kontrol ediyor nst de sancı cikmadi ama benim sancilarim 1 saatte bi geliyordu açıklıga baktılar 4 cm hemen şehirdeki hastaneye sevk ettiler ilcede doktor yokmus o gün neyse ile sevk ettiler orada baktilar acikliga 2 cm içeri alicaz dediler biz istemedik sonra kaynana aradi ee orda dogum olur mu aciklik 9 10 cm ken doktora gidilirmis gorumceyle ikisi prof kesildiler başima annem ve esim var yanimda eşimi surekli ariyo oda dedi artik gel gidelim de orada dogum yaparsin neyse ciktik geldik arada yarim saat var ben buraya gelene kadar aciklik olmus 6 cm hemen ile ambulansla gonderdiler ildeki ebeler hemen iceri aldi serum falan taktilar sancilar yarim saate dustu saat 10da odama gonderdiler 12 de dogumhaneye geliceksin dediler gittim 12 de sancilar 5 dakikaya dusmustu ama öyle bi sanci ki yani anlatamam😁hemşirelere diyorum yardim edin nolur ama hic birinin umrunda degil alışmışlar çünkii😁sonra sancilarim sıklaşmaya başladı neredeyse 30 saniyede bi giriyordu yürüyorum falan ama hic faydasi yok artik baktım olucak gibi degil çömeldim her sancı geldiginde büyük abdest yapar gibi ıkındım ve en sonunda benim büyük abdestim geldiiiiiii diye bağiriyorum😁bide hemsire açıklıgıma bakmaya geldi 8 9 cm 😱masada birisi daha vardı onunda dikislerini atıyorlardi alel acele indirdiler bi yandan bana bagiriyorlar ıkınma diye ama elimde olan bisey degil o an 😁masaya aldilar ve benim sancim gitti😒2 dakika da bi geliyordu 10 15 dakikanin icinde melegimin kafası gözüktü ve 2 3 ıkınmada içerimden kayıp gitti ve bi rahatlamaa ooohhhh😊o arada ebeler konusuyor kendi aralarinda bu senede erkek senesi diye bende o an ki acıyla benim kızım olucak ben bozdum o döngüyü yok kız seninkide erkek yok diyorum ya ne erkegi o benim degildir 😀orginal pipisi var diyo ebe 🤣hatta bütün ebelere göstermis ben mi yanlis goruyorum diye 🤣🤣bebegimi temizleyip annemin kucagina vermisler bi oglunuz oldu diye annem şok🤣annemde eşime vermiş bi oğlun oldu oğluum maşaAllah diye 🤣eşim şok🤣sonra beni odama gotururken eşim geldi ama nasıl ağlamiş beni gorunce daha bi aglamaya başladı kurban oldugum🥰oğlumuz oldu kız bekliyoduk bizi kandırdı sipa dedim evet aşkım olsun cok güzel ama bi görsen diyor 🥳yazarken bile gozlerim dolduu🥺ben hala inanmoyorum tabi erkek olduguna annem pipisini çekmiş gosteriyo bak kizim diye 🤣dogum hikayem böyleeee 🤪5 tane dış dikişim var içini bilmiyorum ama dikerken de keserkende hissettim ama o an sadece oradan cikip bebegini kucagina almayi hayal ediyosun ve hic dusunmuyosun bile o acıyı saniyelik bisey 🙂
Bana çok dediler yürüyüş yap merdiven in cık vs vs evet belki etki ediyordur ama 9 ay boyunca yatip son zamanlar yapinca etmiyor ben cok sukur hic yatmadim o kadar yuruyusde yapmadim ama surekli hareket halinde oldugum icin dogumumnkolay oldu elhamdülilllah 😍
Sizlere nacizane tavsiyem özellikle yeni gebelere sürekli hareket halinde olun kendi isinizi kendiniz yapin ki gercekten dogum da yardimci oluyor birde nefes egzersizi yapın benn yapmadim ama video izlemistim sancilari cok güzel karsıladim 🤲
Çok uzun oldu hakkinizi helal edin sormak istediginiz birşey varsa cevaplayabilirim 🥰