Merhaba canım bir kaç gündür benimde alt bacaklarım dayanılamaz bir şekilde kaşınıyor ilk defa böyle bir şey yaşıyorum uyuz vs olduğundan değilde bende kış aylarından kaynaklı kuruma oluşup o kaşındırıyor iki gündür bebek yağı kullanıyorum kaşıntım büyük derecede rahatladı