yagmurmislina64 yarın geçer büyük ihtimalle üç gün sürüyor çünkü genelde ilk yaptırdığında buz koyman daha faydalı olurdu agrıyınca değil. Ben tüm aşılarıma yaptirdıktan hemen sonra eve gelince koydum hic ağırmadı ama şimdilik varsa bir parol ic istersen en azından azalirsa uyursun