fndckp Herkese merhaba, Kızlar koronada hareket kaybı veya konuşma bozukluğu gibi problem yaşayan oldu mu? Kayınpederim testi bugün pozitif çıktı bu gece konuşma kaybı yaşamaya başladı. İnternetten baktık ciddi semptomlarda yer alıyor?
Mom-2 fndckp çok geçmiş olsun canım Rabbim Şafi ismiyle şifa versin inşallah 🙏 üstte kalsın bir bilgim yok
aybkkra fndckp ilk defa duydum canım bir sebebi vardır mutlaka bence hastaneyle konuşsun ona göre bir tedavi verebilirler geçmiş olsun