Ilkn57r 29 haftalık gebeyim ama bebeği cok aşağıda hissediyorum ve durmuyor çok hareketli tekmeleri acıtıyor duramıcak kadar bu normal mi ama kafası aşağıda değil dönmesi henüz
Elfffcnnn28 Ilkn57r bebek artık büyüdü o yüzden hareketlerini bazen daha güçlü hissedebilirsin normal bi durum korkma kanaman olursa suyun gelirse doğum başlar ama şu an korkmanı gerektiren bi durum değil genelde bu saatlerde parti veriyolar
yelizozturkk Ilkn57r benim de öyle. Sürekli aşağıda tekmeleri ve hatta bazen öyle oluyo ki çıkacak sanıyorum. Eğer bir şey çıkacakmış gibi bir his yaşıyorsan doktoruna söyle. Ben söyledim nst ye bağladı ve vajinal muayene istedi ne olur ne olmaz diye. Ama pek korkulacak bir şey olmuyor genelde. Hele bide dönmeyen bebekler böyle oluyormuş benimkide öyle. Sen bi danış doktoruna sadece o sana gerekli şeyi söyler.
KaanErkan-mom Ilkn57r ben 29. Hafta da bildiğin vajinada hissediyordum. Tmm artık çıkacak galiba diyordm😃 31 haftalığım çıkmadı daha bekliyor😁
Nursahcan Normal canım bebek gecelerı daha hareketlı olur ve buyudukce yerı daralıyor o zamn daha cok hissediyorsun hareketlerını aynı zamanda yavas yavas asagı donmeye baslıcak eger kanaman suyun gelme olursa ve cok fazla sıddetlı agrın olursa bı acıle görün
Esmanur_97 Ilkn57r 29 haftalık olduk bugün iki gün önce doktoruma gittim alttan muayene etti çok aşağıda hareket ediyor dediğim için kontrollerimi sıklaştırdı rahimim kısalmış açılmanda var on gün içerinde bi ağrın olursa hemen gel dedi durdurmak için elimden geleni yapıcam dedi ama bakalım 😒
aktkr Ilkn57r bende öyle korktum 32. Haftamda doktor nst istedi hemen gittik acile ama sancım yok hiç acilmam da yokmuş sadece bebek donmedigi için ayağını vuruyormus rahme doğru oda dediğiniz gibi oluyor