Nifty testini ben de yaptırdım bu hafta. Tepecik devlet hastanesinde yaptırdık ücretsiz şekilde, devlet karşılıyormuş. Ama baya koşturduk. Bakalım bize sonuç üç haftada gelir dediler sizin cok hızlı cıkmış inşallah bizim de o kdar hızlı sonuçlanır🙏 Bebeklerimiz sağlıkla gelsin inşallah 🙏🙏🙏