Aysenur61 Kızlar 17. Haftamdayım sankı karnımda kıpırtılar var olabılırmı acaba pskolojıkmı bu hıssetmem 😂
Neslihan1903 Aysenur61 oluyor Ya benimde 17+5 çok kısa baloncuk patlaması gibi kelebek kanat çırpması gibi oluyor 🤗
Mengihilal Aysenur61 bence bebeği hissediyorsunuz bende 17+6 haftalık gebeyim 17. Hafta başından beri hissediyorum
Merimex Aysenur61 bende ilk 17de hissettim seyirme gaz dolaşması gibi oluyordu şimdi 19a girdik güçlenmesini bekliyorum:)
Serifeee92 Bende 17. Haftamdayım sanki kıpırdanmalar var gibi tam emin olmamakla beraber bugün hiç olmadı şimdi elim karnında bişey hissedermiyim diye bekliyorum 😀
Aysenur61 Aynen yanı tarif edemiyorum böyle sanki göz seyırmesi gibi karnımda bı seyirme oluyor ama pskolojık herhalde dedim kendi kendime 😂özellikle aksam bu saatlerde daha fazla
Aysenur61 Mengihilal ben hep sağıma yatıyorum doktorda ultrasyonda bakarken hep sağ tarafıma bkıyor aynı yerde hıssedıyorum şuan. Sağ tarafıma yatık olduğum için orda kıprasıyor kenarda😂
Mengihilal Aysenur61 bende sol yanıma yatıyorum kan akışı için çok önemliymiş diye. Ama sırt üstü uzanınca bebeğin yeri dar oluyor sanırım hareketler çok daha net hissediliyor. 🤷🏻♀️
Aysenur61 Mengihilal sol tarafıma yatamıyorum yaa sağ tarafımda nedense daha rahatım inşallah sıkıntı olmaz