Seydasahin Kızlar 24 haftama yeni girdim bebeğin amniyon ısıvısı azalmış suyum geliyor sürekli doktor bu haftada alamayız bebek ölür dedi böyle birşey yaşayan var mı
1PrensAnnesi Seydasahin bende de oldu ama 33 haftadaydım sürekli havuç suyu içip destekle ama öyle bir değil 3-4 bardak için ben bu şekilde 6 hafta tutmuştum şükür darısı size inşallah
Tugba19 Seydasahinallah sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin canım günlük taze sıkılmış havuç suyu iç bide deveci armutlu ve kavun ye suyu artırıyormus
Efulim_22 Seydasahin canım ben bu nedenle 26 haftalık erken doğum yaptımbebek vefat etti. bebeğin suyu azar azar geliyordu havuç suyu bol su içtim yine doğum oldu geç kalınmıştı sen dikkat et rabbim sana bağışlasın
eddaaa 1PrensAnnesi Nasil olmustu acaba aniden suyunuzmu geldi, venimde 34 haftada suyum geldi gece yarisi 6 gun sonra dogurdum.
Tugba19 Efulim_22 aynı şekilde bende 17 haftalık bebeğimi kaybettim suyu tamamen bitmişti ve sancı ile normal doğum yapıp daha sonra kürtaj yaptılar çok zor Allah kimseye vermesin arkadaşin inşallah sağlıcakla devam eder gebeliği sorun yasamaz
Tugba19 Seydasahin kıyamam Allah yardımcın olsun canım bulundugun yerde perinotoloji bölümü varsa oraya git zaman kaybetmeden inşallah saglicakal devam eder canım.benim
Seda744 Canım suyun az az ara aramı geldi bnmde akıntı sandığım ama id çamaşırım sırılsıklam oluyor o anda şenindeki öyle oluyordu esimcovid 14 gün karantinadayız oyuzden merak ettim korkuyorum birazcik
Seydasahin Seda744 benim de çamaşırım ıslanıyor artık ped kullanıyorum sürekli enfeksiyon sanıyordum dün gittimde öğrendim
eddaaa Seda744 baya 1 corba kasigi kadarsa su akinti sekliniz kesinlikle doktora gidin vebwk enfeksiyon kapabilir cok riskli bi durum
Armessemra Ya bende 26 haftalik hamileyim arada camasirim beyaz akinti oluo bazen de bakiom islaklik var idrar mi kaciriom diye dusunuom ama bilemedim simdii korktim bende
eddaaa Armessemra O degil canm bende ilk dogumumda cok korkmustum o sekil onuca, ama o aknti normal 1 corba kasigi kdar baya cis yapiormussun gibi gelir, yururken az az isedigini dusun o hissi verior zaten bosuna korkutma kendini
Seydasahin Armessemra yani şöyle söyleyim mesela adet kanaması gibi ara ara sıcak sıcak bi şekilde geliyor bazen oluyor ki bir pedi dolduruyor
Seydasahin Armessemra gerçekten kimse ilgilenmiyor Sivas’ta yaşıyoruz bebek riskli bi durumda özel muayene aldığımız halde saaat 4 e artılar şu an sancım var ne olacak bilmiyorum
Tugba19 Seydasahin Allah yardımcın olsun kuzum sabrını versin şuan seni çok iyi anlıyorum yaşamış biri olarak dualarimdasin rabbim hayırlı sağlıklı yeniden bir gebelik nasip etsin inşallah bende kızımı kaybettim senin gibi şimdi 7 aylık çok tatlı bı kızım var 4 ay sonra tekrar hamile kaldım sağlıklı sıhhatli doğdu çok şükür aynısı olacak diye aklına takip kendini yiyip bitirme doktorum bana demişti ki yıldırım aynı yere iki kez düşmez güzel düşün güzel olsun 🤲