Aselmira59 30+6 haftalık hamileyim sabah aniden belim tutuldu ve ve akşama kadar kıbıldayamadım acıdan gece 12 den berıde bacaklarda uyuşma ve kasıklarımda agrılar var neden olabilir 😔😔
Aselmira59 yagmurmislina64 yarın kontrolum var 2 yasın dada kızım oldugu İcin onunla birlikte ust iste hastane ortamına gırmek ıstedemedım doğrusu
Nursahcan Canım benmde 36 nın sonunda olmustu kendını zorladın agır falan mı kaldırdın kı bazı gebelıklerde son ayda bel agrısı cok olurmus
Aselmira59 Nursahcan Nursahcan hol herhangi bı agırlık da kaldırmadı agır iş de yapmadım oyle kalınca korktum eltımı cagırdım evı temizlettım ne olur ne olmaz diye
Mekselinda yagmurmislina64 acilde hiçbirşey yapmazlar sadece parol serumla oda hiçbir işe yaramaz tek iyi gelen ılık duş
Aselmira59 Mekselinda evet acilde ılgılenmıyolar heelkı bizim buradaki hastanelerde daha da ılgisizler bugün kontrolum var gidince soylıycem doktoruma mutlaka
Nursahcan Aselmira59 iyi yapmısn canım bende öle hanı öle bi iş yaptıgım ettıgım yok ama belim fena tutulmustu cok kötüydüm doktor normal dedı