Hmdaslanoglu 20 haftalık gebeyim hayırlısıyla oğlum olacak İsim konusunda çok tereddütteyim . Muhammet Ali diye karar verdik ancak kaldıramaz diyiyorlar . Sız bu konuda ne düsünüyosunuz ?
Dilara1503 Hmdaslanoglu çok güzel inşallah adı gibi ahlaklı güzel imanlı hayırlı evlat olsun inşallah 🤗🌼
Gulsah91 Hmdaslanoglu Neden kaldıramasın masum melek , çok güzel tamamlanıyor isim ,batıl inançlara takılmamak lazım. Adıyla sağlıkla huzurla yaşasın inş bebeğiniz
Nursahcan Evet canım cok cok güzel bi isim ama çok agır olur cocuga bende istedim ama ailem agır olur dedi eşim ateş ismini koymak istedi agır olur cehennem ayetlerinde gecıyor dedıler isim cocukda cok önemli gercekten agır olur bence