Merve10090 smallmom bende çok oluyor. Göğüsler kendini emzirmeye hazırladığı için çok fazla değişiklikler oluyor. Göğüs ucuna nemlendirici krem sürmeyi önermişti doktorum. Ama ben bir ellediğim zaman elim geri gitmiyor. Fena kaşınıyor
Albiina05 smallmom bende bir haftadır var 😖 yırtarcasına kaşımak istiyorum resmen. Sanırım büyüdükleri için oluyor. Ben de yağ sürüyorum ovuyorum kaşındığında sanki biraz iyi geliyor.
Dilanilngi smallmom hayır kantaron yağı lansinoh sürdüm ama hergğn değil nemlendirdi karnım o kadar kaşınmıyordu 😬