Busraaytac EdaMesut tabi bunları yiyorum dikkat ediyorum sağlıklı olsunlarda inşallah kilo önemli değil aslında. Benim normalde son doğum tarihim ağustos ama ikiz diye sezeryan olur birde kendime tarih koydum 13 temmuzu bekliyorum genelde ikizleri 36 37lerde alıyolarmış
EdaMesut Busraaytac evet canim. Önemli olan sağlıklı doğmaları hayırlısıyla ama biz anneler azıcık kilolu olsunlar istiyoruz haklı olarak. Sen sağlıklı olan herşeyden ye.. mesela bol yeşillikli salata 🥗☺Bende düşünüyorum doğumum hangi ay olur diye.
Busraaytac Kbrdmr93 olsun ikizlerde normal olan bişey bence bir hafta çokta geri değil ikisi de aynı takip ediyor hemde. Kilo işi doğumdan sonra değişiyor ben ilk kızımı 37 haftalık normal doğurdum 2990 gram doğdu sonra hızlıca kilo alıp uzadı yaşıtlarından hala önde gidiyor
Mucizelerim Busraaytac canım bugun kontrolüm vardı doktor rahim agzımın 28 mm oldugunu söyledi. 11 gün önce 37 mm di. Sürekli yatacagım haftam daha çok küçük. Bu konuda bilgin varmı çok mu kısa
Busraaytac Mucizelerim canım doktorun ne diyorsa onu yap benimde rahim ağzı uzunluğum bir kısalıypr bir uzuyor ama bende dikiş var rahim ağzında doktorum dikişlerin açılmadıkça korkma diyor ama uzun süre yürümek iş yapmak yorulmak vs yasak ama sürekli yatağa bağlı değilim bu haftaya kadar böyle geldim kendimi çok yormadan hareket ediyorum. Benimde bugün kontrolüm var inşallah hayırlı haberlerle dönerim
Busraaytac Mucizelerim 20 mmden sonrası tehlikeli sen dikkat eğer doktorunu dinlersen bişey olmaz burda 25 mmle hamileliğini tamamlayanlar bile var strestende uzak dur güzel şeyler düşün ☺
Canangnr Mucizelerim Benim 33 mm di daha sonra 30 mm düştü bu aslında gayet iyi bşr değer ama biz önlem amaçlı vajinal progestana başladık 33mm e geri döndü 3-4 günde halada devam ediyoruz kesşke doktorunda başlatsaymış sana en azından içinşz rahat olurdu
Mucizelerim Canangnr canım 6. Haftadan beri progestan kullanıyorum vajinal olarak. Kullanmama ragmen birde hareket kısıtlılıgım varken nasıl kısaldı bende anlamadım.
Canangnr Mucizelerim Canım kapsülmü seninkü jel mi? Çünkü benim doktor kapsül işi çözmeSe crinone jele başlarız dedi o çok daha etkili
Mucizelerim Kapsül canım progestan 100 mg ama bugunden itibaren 200 mg kullanıcam. Doktoruma sorarım o jeli olmazsa ona baslarım. Canım birde şeker yüklemesi yaptırdınız mı pazartesi günü yaptırmaya gidicem. Ailemde oldugu için yapılması gerekli dedi doktorum.