Boncugummmm Aslibh çok geçmiş olsun canım cok zor ama canınız saolsun 😔rabbım bırdha nasıp eder bzde gectk zorlu duraklardan kolay deıl bilirim 😔kendını üşütme hiç yaşamamşışa dönücez🤲
Aslibh Boncugummmm amin insallah 3.univ okuyorum cocuk gelisim bebek dedikce aklima yasadiklarim geliyor dersime bakamiyorum bile icim aciyor