Fatma3447 sadece icerdeki organlara dikis atiliyor o yuzden iyilesme sureci uzun oluyor.En uste yani tenimizin oldugu kati yapistirma yapiyorlar.Benim yengem ve gorumcem kenarinda ipler oluyor onlari aldirmislar.Ama doktorum bana oyle birsey demedi.Korkma canim yapacak birsey yok bende ikinci sezeryanimi olucam ama insan yine bir urperiyor.Guzel temizligini batikonunu birde kuru tuttunmu cok guzel iyilesir.Ben dustan sonra atletimin ustunden kurutma makinasiyla kurutuyordum.