Dün sabah rutin kontrole gittim kızlar 32+4 üz bu arada ikiz kızlarım. İlk defa nst ye girdim 10 dk aralıklarla 90 I bulan sancılarım çıktı hiç hissetmiyordum ama. Yatış verdi doktorum ilaçlar iğneler serumlar derken bugün öğlen taburcu oldum. Hiç birşeyim yoktu ama son 1 saattir belimde inanılmaz bir ağrı var adet olunca nasıl ağrır aynı öyle başka bir problemim yok. Yatıyorum da ama geçmiyor doktoruma haber vermeli miyim çok korkuyorum ya 😢 nolur bir akıl verin