Cerenora Fulyax Canım çünkü Avrupa ülkelerinde ameliyat aletleri tek kullanımlıktır. Senin için açılır ve geri dönüştürülür ne yazık ki ülkemizde tek kullanımlık değil o nedenle tehlike var.
EsrefSevdaOrman Ladess doktor sormuyo zaten yaptırdın mı yaptırmadın mı diye aşı ile sağlık ocağı ilgilendiği için .
GamzeArmi Babiessss bende yaptırdım.Olması gerekiyorsa yapılması gerekir bence.Biraz ağrı oluyor sonrasında hatta bende ateş de oldu.(ki ben iğne görünce bayılan biriyim )Ama oğluşum için değer 😍
RRR Bende yaptırdım kolum baya agrıdı benim yatamıyorum sol tarafıma ama olsun bir kaç güne geçer dedi ebe tercih meselesi tabi yaptırmayadabilirsiniz ama her ihtimali düşünün derim 😊💝
bebisiminannesi Babiessss tercih meselesi ama dogum esnasinda olabilcek birseyin omune geçeceksin aşıyı vurularak ve bebegin dogduktan kisa bir sureye kadar olasi dis mikroplara karşı direncini saglayacak birşey..şöyle düşün olursam birşey olmaz ya olmazsan olabilcek birsey olursa üzülürsün allah muhafaza 😊
3melekannesi Babiessss bnm gebeliğim 17. Haftaya kadr kanamalı ve riskli geçti netten araştırdım yapturmamaya karar verdim yarın gidip istemediğime dair imza atıcam
Ladess 3melekannesi boşverin aman bunu yszdıgınızda bile üstünüze yürüyorlar ,bir tuhaf olmuş millet ,kimsenin kimseye saygısı kalmamış ,rabbim herkesin kucagına sağlıcakla verdin evladını ,kalbmi bozmak istemiyorum 🙂