Rabia3853 Bende önce leke geldi sonra kirmizi kan pihtilasti hastaneye yatirdilar igne yaptilar ilac verdiler hala lekem var sancim var ama bebegin kalbi atiyor. 8 haftaligim
leylaa65 Benim suan 3 ü gebeliğim ilk ikisini sağlıklı doğurdum bunda 5+2 ama alt kaşık agrım çok henüz gitmedim diğerlerinde böyle bişey yaşamadım rabbim herkese saglıklı evlat nasip etsin