Doğuma az bir zamanım kaldı 10 aralikta sezeryan doğum yapacağım insallah. Fakat 1 hafta once duştayken bayılacak gibi hissettim bi anda halsizlestim. Duştan çıktım nefes alamadim halsizlik oldu sonradan geçti. Bugün de birden ayni sekilde bayilacak gibi oldum. Elim ayagim tutmadı böyle. Sanki elimde ayağımda hic derman kalmadı uzandim falan gecmedi. Konusmakta bile zorlandım. Evin icinde yuruyemedim halsizlikten eşim yürüttü. 1 bucuk saat falan hic bir sey yapamadım yattim sırekli. Kolumu oynaticak halim yoktu. Sizdede böyle seyler oldu mu? Tansiyondan mı acaba? Normal mi yoksa doktora danısmam gereken bir şey mi?