Gdemir Kızlar 34 haftalık oldum hastene arayışına girdim ve devletler cok pis dıyorlar özele de gitsem mi bilemedim eşim ve kaynamam zaten pek istemiyor Üsküdar Zeynep kamil hakkında bilgisi olan var mı nasıl orası sizce
Mervetekmn Gdemir ben Cerrahpaşa tıp fal yapcam şeker tansıyon vs dolayı ama Prof Pelin öcala gidiyorum muayene ucrt 300tl normal 3000 sezeryan 4000 öyle yanı odaları temızdı özel oda istedim ben bakalım Nası olcak 32+5 bende 35.haftada sezeryan olabılırım
Aliiimerve18 Gdemir ben oraya bi kez gittim uyuz oldum pek ilgili değiller hemde inatlar yani medipol Çamlıca’da gidiyorum