Merhaba canımlarrrrr….
Bende başlıktan anlaşıldığı gibi 32+3de doğum yaptım malesef cumartesiyi pazara bağlayan gece hiç uyuyamadım bende artık dedimki sonralara doğru giderken demek böyle uykusuz kaliyo falan diye düşündüm biraz yatıyım dedim dinlenirim diye saat 15.30da yattım birden ağrıyla uyandım sırtında ve göğsümde dedim üşüttüm herhalde nefes alamicam nerdeyse eşimi aradım dışarı çıkmıştı biseyler almaya dedim beni acilen hastaneye götür bana biseyler oluyo jet hızıyla geldik hastaneye saat 17.30 gibi nts baglandım testler falan derken baya zaman geçti saat 22 oldu doktor çıkışını yapicam ama son olarak tekrar test isticem bise nts dedi tamam dedik bi nts ye baglandım 159 160 170 falan bu gittikçe sayılar artıyordu banada dedi sen nasıl sakin kalıyosun bu sancıya dedim bende bisey yok ki ozaman dedi alttan acilmana bakmam lazım dedim olur bi baktı 5.5 cm açılma var ben şok nasıl yani ben neden hiçç bisey hissetmiyorum peki doktordedi acil sezeryan olman lazım bebek riske giriyo dedim tamam eşim geldi bizi bi sardı panik napcam nasıl olcak daha çok küçük neyse spinal sezeryan oldum oan hersey evet çok kolay ama sezeryan bittikten sonra o ağrı diye büyüttükleri ilk adım çok zor dedikleri bende hiç biri olmadi yada rabbim bi şekilde kolaylığını verdi bilmiyorum ama doğum dan hemen sonra yenidoğan yoğun bakıma alındı benim yakışıklı 1900 gr doğdu her geçen gün biraz daha iyiye gidiyo dedi doktorumuz ben sadece 2 dk gördüm minnacikti rabbim sağlıcakla kucağıma alıp evime gitmeyi nasip etsin bende yarın taburcu olucam hala hastanedeyim buarada devlet hastanesinde oldu doğumum sormak istedikleriniz varsa cvplarim biraz uzun oldu kusura bakmayin..