Mybabyizmir evet haklisin ben olsam bende sordugum sorunun cevabini beklerim karsimdakinden ama sende sorarak ogrenmissin belkide verdigin cevaba göre biride senden birsey ogrenecek. Postlarin cogu soru cevap seklinde degilde sohbet seklinde, bence bu uygulamayi guzel yapan seyde bu. Ve bizide insan yapan 😊 Sadece kirmaya gerek olmadigini dusunuyorum. Hak verirsiniz ya da vermezsiniz sadece soylemek istedim 😊