Merrvvee Mrzy28-c canım ilk denemede tuttu çok şükür çatlatmadan iki hafta sonra adet olcakmışım gibi göğüslerim çok hassastı daha sonra kasıklarımda batmalar oluyordu reglimde gecikince test yaptım ve 5 haftalıktı kanda çıktığında isteyen herkese nasip olsun. 🌼
Berivan_34 Mrzy28-c ilk iğnede hamile kaldım ama düşük riskim vardı kalp atışı yol kürtaj dedi doktor yarın yine kontrolüm var 😢
Hatice29 Bende ilk denemede hamile kaldım ama ben klomen değil başka çatlatma iğnesi vuruldum hiç bişey anlamadım ilk şuan 3 aylık hamileyim rabbim isteyen herkese nasip etsin🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mrzy28-c Hatice29 klomen yumurta geliştirici hap ovitrelle çatlatma igenesi galiba onun gibi bişey kullandınız
Hatice29 Mrzy28-c merional 75 ile başladım daha sonra 150 ile devam ettim en sonunda ovitrelle vuruldum ilk denemede sonuç verdi çok şükür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻