Serappp14 önemli görüp görmemek size kalmış. Ama hiçbir zaman pembe ve kahverengi akıntı normal kabul edilmez. Dediğim gibi önemsemek size kalmış. Ayrıca sarı akıntı da normal sayılmaz bunu bizzat ben yaşıyorum ve doktorum bunu söyledi bend fitil kullandım geçmedi yarın tekrar gidiğ tahlil vericem antibiyotik yazıcak yüksek ihtimalle. Siz bilirsiniz yani. Buarada kimse yada hiçbir yazan doktordan daha iyi bilemez.