Tugba__- Medilife doktor önerisi ücreti detaylı bilgi verirseniz çok sevinirim samimi sıcak bi doktor ariyorum
Eeliff_ Tugba__- selda hanıma gidiyorum çok tatlı cana yakın bi doktor 24 kasımda kontrolüm var ücreti tam bilmiyorum canım eşimin arkadaşı hallediyor o şeyleri ama gerçekten tavsiye ederim
Tugba__- tubik_ ben telefonda sorduğunda 150 lira dediler sizce neden o doktoru merak.ediyorum selda ve senem hanımıda öneriyorlar cok sizce
tubik_ Tugba__- Selda ve senem hanım bayadır o hastanede çalışıyor ve çok yoğun. Zeynep Bedia hanım ise yeni geldi sayılır. Ama kendisi çok iyi bir doktor. Hayır muayene ücreti 95 liraydı zam gelince 105 oldu. Nst’de 55 lira.
Tugba__- tubik_ acaba senem selda hanım içinmi gecerli o çünkü ole diyince burdada yorumlarda farklı yazınca tekrar sormak istedim yarın yine ararım
Fatmaklc66 Tugba__- ha bu arada ben ahmet akgün e gıdıyorum canım ama net ve işinde profesyonel bi insan bakalım persembe gunu dogumum var yazarım yıne ınsallaj
Tugba__- fulyagah55 zor randevu alınıyormuş sanarim ondan benim kısa zamana gitmem lazım bedia zeynep hanımı duydunuzmu nasıl
Maya34 Tugba__- ben yıllardır halil abdülrezzak a gidiyorum şimdi medilife a geldi çok memnunum. Ücret 105₺
Eeliff_ Tugba__- evet randevu biraz zor alınıyor ama ilk randevuyu alınca gerisini kendisi veriyor zaten doktor hanım bedia zeynep hanımın da methini çok duydum eğer selda hanıma gitmeseydim onu da düşünebilirdim