Canim gayet yeterli fikrimce. Zibin aldiginda tamamdir cunku yenidoganlar cabuk büyüyor ve fazla giyilmiyo kuculdukce alman daha mantıklı. Kuzenim az öz aldi bebıs 3 aylik mesela suan ama ayindan buyuk giyiyor iyiki almamışım fazla yoksa olmazmis diyor annes sutu yariyor kimi cocukda biraz toplu doğuyor falan