Mercimegimm Kızlar, 20 hafta 4 günlük hamileyim bebegimin hareketlerini asagıda hissediyorum yani aferdersiniz vajinamın üstünde hissediyorum oraya vuruyor sanki bazen sagda solda hissediyorum bu hafta böyle olmasi normal mi ? Yani büyüdükçe bebegim yukarı cıkacaktır dimi ?
krdmnsanemm Mercimegimm benimde öyleydi genelde aşağılarda hissediyordum hala da öyle çoğu zaman göbeğimin altında oynuyor şu an 30 haftalığım doktor bebeğimin kasıklarda durduğunu ama bi sorun olmayacağını söyledi 😌
NaimeYilmaz Mercimegimm 32 haftalıgız hıckırıkları hala genıtal bolgemde hıssedıyorum ama doktorum bbıraz daha yukarda oldugunu tam haftasına gore hareket ettıgını soyledı
BeyzaGnaydn krdmnsanemm ayni benmkide oyle, yururken zorlanmak ve kasik agrisi disinda sorun yok dimi 🙂)
Kaderalisaridag Mercimegimm 27 haftalık hamileyim bende hareketleri ni hep kasiklarimda hissediyorum cnm
Elifdilara Mercimegimm ben 19 haftaligim canım.doktor da söyledi bana cok aşağıda bebek.cok mu yoruldun ayakta durdun dedi.istirahat et dinlen dedi iş yapma dedi
BeyzaGnaydn Benimde bebegm basindan beri asagida. Hatta detayli usg ceken doktor sasirmisti, bayagı asagida demisti , fakat bunun herhangi bi sorun olmadiginida belirtmisdi. Olabiliyormus, ozellijle kiz bebekleri asagida olur der buyukler 🙂)
krdmnsanemm BeyzaGnaydn canım ben yürürken zorlanmıyorum da çok ayakta kalınca aşırı bel ağrım oluyor bide hamileliğimin başından beri sol kalçamda ağrı var arada çok fena vuruyor benim bebişimde erkek bu arada🙈😌
Mercimegimm BeyzaGnaydn aynen canim Öyle derler😊 banada oyle dedi doktorum dinlen dedi sadece bazen hızlı yürünce agrı oluyor okadr cok sukur baska sıkıntım yok