Muvahhide2 Kan grubum 0 (-) 1. Bebeğinde doğumdan sonra kızım pozitif olduğu için iğne vuruldu. 2. Gebelikte tekrar iğne vuruluyor mu bilgisi olan yazabilir mi
Susamiinannesi Muvahhide2 Bizimde kan uyusmazligimiz var doktorum her gebelikte tekrardan bir sürece giriyosun yeniden iğne yapılması gerektiğini soyledi
Muvahhide2 Susamiinannesi peki bi hafta belirtti mi size ben şuan 8+2 hastalığım henüz doktora gidemediğim için tedirginim
Heyecandorukta Muvahhide2 Bizde de car kan uyusmazligi, 27. haftadayim,28.haftada olmam gerekiyormus uyusmazlik ignesi. Dogumdan sonra bebegin kan grubu benim grubumdansa igne olmayacak ama babasi in kan grubundansa yeniden igne olacakmis
Susamiinannesi Herhangi bir belirti yok fakat ne kadar erken yaparsak iğneyi o kadar iyi dedi benim 6+5 im bu hafta yapılacak iğnem. Birde herhangi ufak bir lekelenme yada kanamada gel dedi riske atma dedi