Arkadaşlar pazari pazartesiye bağlayan gece sezaryen ile doğum yaptım. Ancak 2 gün oldu hala sütüm yok. Doktor ve hemşireler sezaryen den sonra normal diyor ama yinede gelmez mi acsba diye tedirgin oluyorum. Önerilere açığım, süt gelmesi için ne yapabilirim.