Merhaba canım anneler. Hamile olduğumu öğrendiğimde eşim sürpriz yapıp ikea’dan beğendiğim beşiği almıştı. Hani şu hepimizin bildiği beyaz önü parmaklıklı model. Şimdi dolap ve şifonyer de almak istiyorum ancak bir türlü karar veremiyorum. Eşim ve ben gri ve toprak tonlarından hoşlanıyoruz. Malum beşiği beyaz olunca mobilyasında da bir beyazlık istedik. Beğendiğimiz modelleri de şöyle 3’e indirdik. Siz beğendiğiniz mi? Ya da kullanışlı mı? Ya da önereceğiniz başka bir şey var mı? Şimdiden çok teşekkür ederim. 😊


