Ygmr76 Kızlar bugun ılkkez gittim bu hastaneye kontrole hemde detaylı ultrason ıcın gun almaya gittim muayeneye girmemle cıkmam bir oldu resmen başlarından savmak ıcın 1dkda ultrason bakıp hemen bıttı dediler şaşırdım kaldım Bı durumu yaşayan varmı
Merveakbb Ygmr76 19 ekimde necati beye randevu almiştim doktor beyin olmamasina ragmen bilgi vermediler zeynep asli diye doktor yerine muane ediyodu ben doktor muane edecek diye beklerken asistani muane etti munae ettimi etmedimi onu bile anlamadan masadan kalktim bebekle ilgili hiç bir bilgi vermedi hiç memnun kalmadim
Homeless20 Ygmr76 ben detaylı için gün almaya gittim gayet ilgiliydi doktor meryem ceyhan a girmiştim. 3lü test yaptırdım sonucu ulaş çali ye gösterdim çok memnundum. Detaylım da 15-20 dakka arası idi resim verdiler bebeği gösterdiler banada gayet memnundum detaylı sonucumu da meryem ceyhan a gösterdim gayet iyiydi. Şans meselesi sanırım bu doktor işi
tbmn Ygmr76 Hiç muayene olmadım o doktora ama Dr Necati Hançerlioğlunu tavsiye ederim ve bir de Fatma Salih’i tavsiye ederim çok ilgili doktorlar kendileri. Bazı doktorlar bahsettiğiniz gibi katılıyorum size
Meriwa Ygmr76 ilk gittiniz ya doktorunuz la da alakalı ama genelde coğu kişi detaylı için 1 kerelik geldikleirnden dolayı o tarz muamele yapıyorlar ama doktor tercihinizi değiştirin necati beye gidiyordum ben cok memnundum cnm
tbmn Ygmr76 Sürekli kontrol edin MHRS programından bazen randevu olabiliyor Necati beyden ve Fatma hanımdan
Akdgnayca Bende necati beye gidiyorum gerçekten cok ilgili bi doktor ama ben detaylı ultrasonu dışarı da yaptıracam tunalı da doktor buldum özel muayene ücreti de 145 lira sizde arastırıp gıdebılırsınız.adı sinan tan
Ygmr76 Akdgnayca bende kararsız kaldım 1ay sonraya attılar detaylı ultrasonu fiyatı uygunmus aslında özel klınıkmı
momsboys Akdgnayca sinan tan 400 liraya bakıyor kuzum bende ona baktırcam detaylı ultrason diyatını sordunmu sen
Meriwa Ygmr76 valla benim 5 dk sürdü ama nisan ayında gittim normalde yoğun olur ama tam virüsün yeni dönemi olduğundan kimseler yoktu millet hast gitmeye korkardı o dönem gittim açıkcası ama @Homeless20 yeni gitti güzel geçmiş uzun sürmüş resim de vermişler cnm
Ygmr76 Merveakbb aynısı benım basıma geldi ıste neye ugradıgımı sasırdım peki detaylı yı nerde yaptırdınız
Beyziikoo Homeless20 Detaylıyı şehir hastanesinde mi yaptırdınız? Benim 4 Aralıkta randevum. 3 boyutlu çıktısını veriyorlar mı? Güzel geçmiş sizin ki ne güzel 🤗🤗