tugceskn- Gozde2625 Geçen acile gittim hafta sonu olduğu için iğne vurdular düşük olmasın tutunma iğnesiymiş. O zaman korkulacak bişi yok demişlerdi yerleşme kanaması diyoruz biz buna dediler.Randevum Cuma günü gidicem. 😕🙁
Gozde2625 tugceskn- evet bazı gebeliklerde yerleşme kanaması oluyor.Bol bol dinlenin ağır iş yapmayın şimdilik.
Burcuarss Haftam da ben de de oldu. Çok şükür birşey yok. Ben de çok korkmuştum ama bol bol dinlen kendini yormamalısın . Progestan yazmıştı doktorun alttan onu kullandım. 4 gün geçti