Hiç korkmanıza gerek yok bende de yumurta tembelliği var normalde gelişen yumurtalar adetin 14-16-18. günlerde çatlıyosa biz 22-24-26 da denemiştik ve oldu. Herhangi bir problem yoksa korkulacak bir durum değil bizim kendiliğinden 2 kez oldu mesela ilaç kullanmadan da olabiliyo yumurta büyütücü ilaç kullanarakta olabilir.