Kuzeyufuk Kızlar 23 haftalık gebeyim kanepede otururken bi anda agrı girdi ve böyle sanki yan tarafıma bıçak saplantısı gibi oldu sizce bişey olmuşumdur kızlae
BAS123 Kuzeyufuk canım ben 24 haftalıkken yaşamıştım sol kasığıma bıçak saplanması gibi bir ağrı girmişti ama başka herhangi birşey yoktu zaten 25 haftalıkkende kontrolüm vardı herşey normaldi, o haftalarda olabiliyor kanama lekelenme vs yoksa normaldir
istanbul3434 Kuzeyufuk Endiselenecek bisey oldugunu sanmiyorum ama mutlaka doktorunuzu her durumda haberdar edin cunku siz ve bebeginiz icin neyin normal olup neyin olmadigini ondan baskasi bilemez. Her hamilelik birbirinden farkli siz doktorla gorusun iciniz rahat olsun.