Merhaba 14 haftalık ikiz gebeyim bir bucuk aydır kanamalı hamilelik geçiyorum kanamalarım yattığım zaman kesilmişti çok nadir kahverengi geliyordu. Ancak bir haftadır çalışıyorum ve kahverengi lekelenme arttı bugun de yoğun kırmızı geldi hemen hastaneye gittim rahim de kanama alanı yok aşağıdan da baktılar vajınadan da kaynaklı bir problem yok sebebini bilemiyorlar benim gibi sebepsiz kanaması olan var mı