Minik95 Kizlar adetim gecikti 1 gun test yapmaya koruyorum 2 gun once ovulasyon ile ogrenmek istedim cikmadi sizce durum nedir
Deryayurt Minik95 sen test yapmadan bilemeyiz canım eğer adetlerin genelde düzenliyse bence yap testi dua et yapmadan önce rabbim ol derse olur seni çok iyi anlıyorum bende cok yaşadım bu korkuları ama bence yap testi için rahatlasın
Deryayurt Minik95 o zaman bi kaç gün daha bekle canım zaten doktorlarda 5 güne kadar gecikmeyi normal kabul ediyolar ven adetimin düzensiz olduğunu bile bile her ay geciktim diye kaç tane alıp yapıyordum belirtin var mı yumurtlama takibi yaptın mı
Deryayurt Minik95 adet belirtileri ile gebelik belirtileri çok benziyor bende hep karıştırırdım bence bi kaç gün daha bekle canım belirtilerinide takip et bakalım sabaj ilk idrarla yap testini 2 gün sonra