Glsmumul canım doktora gittim dün acile. Bana bunun yemek yemememden kaynaklandığını söyledi. Sende benim gibi yemek yiyemiyor musun acaba. Doktordan sonra kocam beni bi yere kahvaltıya götürdü peynir zeytin bişeyler yedim açık havada evde yesem geri kusardım dışarıda yiyince kusmadım o bile baş ağrımı hemen kesti biliyo musun. Hiç bişey yiyemediğim için açlıktan kaynaklanıyormuş. Gerekirse serum bile verebilirlermiş doktorlar eğer güzel beslenemiyorsak. O bile iyi gelir eminim.